Методичні рекомендації "Інтеграція на уроках англійської мови"
ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ
"What makes a child gifted and talented
may not always be good grades in school,
but a different way of looking
at the world and learning."
Chuck Grassley
1.1. Інтегроване навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів.
В даний час в педагогічний лексикон міцно ввійшло поняття педагогічної технології. Будь-яка сучасна педагогічна технологія це синтез досягнень педагогічної науки і практики, поєднання традиційних елементів минулого досвіду і сучасного педагогічного досвіду.
Відповідно до Концепції розвитку освіти України, одним із пріоритетних завдань є забезпечення інноваційного характеру базової освіти, в тому числі забезпечення взаємозв'язку академічних знань і практичних умінь. Будь-яке загальноосвітній заклад має бути готове до вирішення цього завдання. Однак, чи готовий кожен учитель - предметник? Здавалося б, достатній обсяг різних курсів підвищення кваліфікації цілком може вирішити проблему перенавчання педагогів, але, поки вчитель сам не відчує внутрішню потребу в організації практико-орієнтованих уроків, ніяка теорія не допоможе йому перебудуватися. Сучасного учня сьогодні дуже важко чимось здивувати. Звичайний комбінований урок для нього нудний і нецікавий. Тому перед педагогом ставиться основне завдання так піднести навчальну інформацію, щоб урок став більш наочним, змістовним і цікавішим для нинішнього покоління. Найефективніший спосіб організації чіткого і компактного викладу навчального матеріалу це проведення інтегрованого уроку.