Дистанційна форма навчання передбачає доступ до інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також те, що вчителі володіють технологіями дистанційного навчання.
За умов дистанційного навчання заняття можуть відбуватись синхронно чи асинхронно.
Синхронна взаємодія
Цей тип взаємодії передбачає, що учні та вчителі працюють за попередньо укладеним та узгодженим розкладом, у якому враховано всі предмети навчального навантаження учня. При цьому доцільно дещо оптимізувати розклад порівняно з очним навчанням. Для синхронної взаємодії підходять такі платформи, як Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Skype тощо
Асинхронна взаємодія
Дистанційний режим роботи дозволяє скористатись перевагою гнучкого планування робочого часу та навантаження як для учнів, так і для вчителів. Це означає, що взаємодії відбуваються в асинхронному режимі, без усталених за розкладом онлайн-зустрічей.
Учитель публікує перелік навчальних матеріалів, цифрових ресурсів, завдань, а учні опрацьовують їх у зручному для себе темпі, відповідно до вказаних термінів виконання.
Для асинхронної взаємодії підходять такі платформи, як Google Classroom, Moodle, Edmodo, Padlet тощо, на яких розміщуються посилання на різноманітні матеріали та діяльності
Обов’язковим етапом навчального процесу є надання та отримання зворотного зв’язку, незалежно від того, яку комунікаційну чи навчальну платформу обрано для дистанційного навчання.
Інструменти для онлайн-навчання
ДЕМОНСТРАЦІЯ ЕКРАНУ
Поширення файлів, аудіо, відео, презентації, робота з віртуальною дошкою (Jamboard, Padlet).
ПІДХОДИТЬ ДЛЯ:
> інструкції
> організація завдань
> презентація лексики і граматики
> робота з піснями та історіями
> робота з дошкою на екрані, де можна ділитись картинками, сторінками з підручника, зошита, словами і навіть малювати
Ч А Т :
краще використовувати з учнями старшого віку, але й з молодшими підійде для, наприклад, надсилання цифр чи окремих слів, коротких відповідей або смайлів
ПІДІЙДЕ ДЛЯ:
- початку уроку
- перевірки розуміння матеріалу
- закінчення уроку
- зворотнього зв'язку
Немає коментарів:
Дописати коментар